Marianne van Zwienen en Nienke Hak

Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij, Marianne van Zwienen (26) en Nienke Hak (21), in het dagelijks leven werkzaam in de ouderenzorg in woonzorgcentrum Uitzicht, gaan de uitdaging aan om zes weken een kijkje te gaan nemen in een totaal ander deel van de zorg, een zendingsziekenhuis in Zimbabwe.

Over onze reis

Op 19-09-2019 (leuke datum :-) ) stappen wij op het vliegtuig naar het zendingsveld van stichting Mbuma in Zimbabwe.
We hopen daar voor zes weken onze handen uit de mouwen te steken in en rond het ziekenhuis van Mbuma, waar werk genoeg te doen is.

Het is nog even afwachten hoe onze verbinding in de bush-bush is met de buitenwereld. Het streven is om één keer per twee weken een bericht en, als dat kan, foto's te delen via deze blog, zodat jullie een klein beetje op de hoogte blijven.

Op 31 oktober 2019 hopen we weer op Nederlands grondgebied te landen.

Bezochte landen

Wij hebben 4 landen (2%) bezocht:

Duitsland, Nederland, Zimbabwe, Zuid-Afrika.